Lumânare gel - "Autobuz albastru"

Nou

Întotdeauna ți-ai dorit un birou pe colț, cu o priveliște deosebită?

Ți-ar plăcea să fi plătit ca să te plimbi?

Vrei masină de servici de 400.000 de euro?

.

.

.

.

.

.

.

Ia-ți permis categoria D și angajează-te șofer pe autobuz!

Mai multe detalii

Acest produs nu este în stoc

56,99 lei

Detalii produs

Înălțime 11cm
Diametru 9.6cm
Greutate 752g
Timp de ardere 36 ore
Culoare Albastru
Aroma Lavandă

Mai multe informații

Info:

Primul autobuz, o diligenţă cu abur, prevăzut cu 18 locuri şi 6 roţi, a fost inventat în anul 1830 de Sir Goldsworthy Gurney din Anglia. El l-a condus personal în cursa inaugurală dintre Londra şi Bath, pe o distanţă de 130 de kilometri. Această primă cursă s-a bucurat de un asemenea succes, încât în mai puţin de un an se înfiinţa prima cursă regulată între Gloucester şi Cheltenham, care transporta pasagerii cu ajutorul a trei diligenţe cu abur de-ale lui Gurney.

Copiind şi rafinând modelul britanic, germanii au pus în circulatie în anul 1895 un omnibuz cu opt locuri, acţionat prin intermediul unui mic motor monocilindric cu ardere internă. Acesta reprezenta o îmbunătăţire semnificativă din punctul de vedere al vitezei şi al manevrabilităţii, însă era încă departe de ideal. În acea vreme, autobuzele erau mari şi greoaie şi se deplasau anevoios chiar şi pe un drum drept, neted, fără să execute niciodată viraje bruşte (ca nu cumva să se răstoarne) sau să urce pante (din cauza opririi inevitabile).

Cel mai avansat autobuz al perioadei a provenit din atelierele lui Gottlieb Daimler, inventatorul carburatorului (ce a facut posibilă funcţionarea primului motor pe benzină de turaţie înaltă) şi unul dintre precursorii erei automobilului. După ce şi-a dedicat peste două decenii de viată perfecţionării automobilului, Daimler a prezentat în 1903 un motor cu patru cilindri şi opt cai-putere, angrenat de o cutie cu patru viteze. În doi ani, autobuzele germane străbăteau fără probleme drumurile şerpuitoare şi muntoase, tractând de asemenea rulote cu pasageri.

Construcţia de autobuze a început în România în anul 1955 atunci când, la uzina Vulcan din Bucureşti a început producţia de serie a primului autobuz de tip MTD (Mao Tze Dun).

Potrivit relatărilor vremii, caroseria a fost proiectată la vechile Ateliere Centrale ITB şi a fost montată pe un şasiu de camion tip “Steagul Roşu”, uşor modificat. Autobuzul avea o lungime totală de 8,5 m, lăţime de 2,52 m şi înălţime de 2,92 m iar capacitatea sa totală este de 60 de locuri. Autobuzul, propulsat de un motor de 90 CP, a fost folosit de societatea de transport din Bucureşti până în anii ’70.

Lumânare decorativă din gel transparent ce conține un mini autobuz albastru și are două fitile.

Un cadou deosebit pentru prietenii dumneavoastră pasionați de mașini și nu numai.

Detaliile de mai sus sunt pentru lumânarea din fotografie. Pentru a comanda altă culoare de gel în partea superioară sau pentru altă aroma puteți selecta din partea dreaptă caracteristicile dorite.

Pozele au un caracter informativ iar nuanțele nu corespund 100%

Comentarii

Scrie și tu un comentariu

Lumânare gel - "Autobuz albastru"

Lumânare gel - "Autobuz albastru"

Întotdeauna ți-ai dorit un birou pe colț, cu o priveliște deosebită?

Ți-ar plăcea să fi plătit ca să te plimbi?

Vrei masină de servici de 400.000 de euro?

.

.

.

.

.

.

.

Ia-ți permis categoria D și angajează-te șofer pe autobuz!