Cum comand online - ArtCandle.ro

Cum comand?

Puteți comanda:

  • online, direct de pe site-ul nostru 24h pe zi, în orice zi a săptămânii.
  • prin email, la adresa admin@artcandle.ro 24h pe zi, în orice zi a săptămânii.

În cazul în care optați pentru comandă prin e-mail, vă rugăm să ne transmiteți numele dumneavoastră, adresa de livrare și facturare, modalitatea de plată (ramburs sau transfer bancar), un numar de telefon pentru contact, denumirea corectă a produselor sau codul acestora si cantitatea dorită. Dacă doriți ca factura să fie emisă pe firma, scrieți in e-mail și datele firmei: numele, C.I.F., Nr. R.C și adresa.

 

Mai jos vă prezentăm câteva detalii legate de modul de comandă online:

Puteți comanda online, 24h pe zi, în orice zi a săptămânii.

 

Creeare cont

Dacă sunteți un client nou, completați formularul de înregistrare, apăsând link-ul "Autentificare", din partea dreaptă sus. După completarea datelor veți primi un e-mail pentru activarea contului. Uneori este posibil ca acest e-mail să ajungă in casuța de spam a clientului dumneavoastră de e-mail. Vă rugăm să verificați și căsuța de spam în cazul în care e-mailul de activare întârzie să sosească.

 

Adăugarea produselor in coș

Se face prin apăsarea butonului "Adaugă în coș". În continuare se va afișa conținutul coșului de cumpărături, unde puteti să vă continuați cumpărăturile sau puteți finaliza comanda apăsând butonul "Finalizați comanda".

Dacă doriți să modificați cantitatea dorită dintr-un produs o puteți face din meniul "Sumarul coșului"

Completați apoi toți pașii și finalizați comanda. O comandă este încheiată cu succes când primiți email-ul de confirmare. Veți fi contactat telefonic în cel mai scurt timp pentru a confirma comanda. Cu ajutorul adresei de email și a parolei introduse, puteți să vă autentificați pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale la rubrica "Comenzile mele", să modificați adresele sau profilul dumneavoastră.

 

Comanda unei lumânări personalizate

Pentru mai multe detalii apasă aici.

 

Cum plătesc?

Plata se poate face:

  •  în numerar, la livrare (sistem ramburs).
  •  prin transfer bancar. Plata prin transfer bancar se face în baza facturii proformă, emisă la finalizarea comenzii, pe care o veți primii prin e-mail alături de toate detaliile necesare efectuării plații. Expedierea produselor se va face numai dupa intrarea banilor în contul nostru. Confirmarea plații poate dura între 24 si 48 de ore.
  •  online, prin PayPal (doar în Euro)
  •  online, prin card (doar în LEI). Procesatorul nostru de plati este mobilPay

 

Cum mi se livrează comanda?

Livrarea se realizează prin curieri.

Pentru comenzile ce depășesc 150 RON, livrarea este GRATUITĂ, vezi rubrica Livrarea comenzilor 

Pentru comenzile sub 150 de lei, există o taxă de transport care variază in funcție de localitatea de livrare, de curierul ales și de metoda de plată, vezi rubrica Livrarea comenzilor.

 

Cum anulez o comandă?

Pentru a anula o comandă accesati meniul "Contactati-ne" , în partea stângă, din meniul "Codul comenzii" alegeți codul  corespunzător comenzii pe care o doriți anulată și în câmpul "Mesaj" completați cu mesajul "Doresc anularea"

 

Cum îmi șterg contul?

Pentru a șterge contul accesați meniul "Contactati-ne" ,în partea stângă, din meniul "Subiect" alegeți "Relații cu clienții" și în câmpul "Mesaj" completați cu mesajul "Doresc ștergerea contului". Ne pare rău că ați decis acest lucru, dar am aprecia dacă in câmpul "Mesaj" veți scrie și motivul pentru care doriți stergerea contului.